HTML

Edit kicsi blogja

Lesz szó itt mindenről amit akartok. Csak ne győzzétek kapkodni a fejeteket a nagy téma- és szóáradatban. És szigorúan csak építő jelleggel kritizálok, viszont abból mindenki fog kapni, lehet nem is keveset. Másik blogom: http://lightscience.blog.hu/

Friss topikok

  • TLR4: Köszönöm szépen!!!Neked is sok sikert:)) (2007.10.03. 21:10) Minden körbe ér
  • tibor: Én az elválasztó diétára szavazok. Nem nehéz betartani, lehet enni, amennyi jól esik és hatásos.Lé... (2007.09.21. 10:53) Fogyókúrák nyomában...
  • TLR4: Köszönöm, időközben tovább finomítottam rajta, a hagymába egy kis kakukkfüvet érdemes tenni. (2007.09.12. 23:03) Egy kis főzés
  • TLR4: Igen, magánügy lenne, egy bizonyos határig az is, azonban ebben a faluban pl. hepatits járvány tör... (2007.09.05. 17:16) Egy fontos kérdés 2.
  • TLR4: ".Azt látom ,ujra és ujra ,hogy néhány ember lexikális tudása fenomenális ,de logikája..... semmi ... (2007.09.02. 23:13) A hiszékenység csúcsai

Linkblog

Vizsgaidőszak 4.

2007.06.02. 13:27 TLR4

Beköszöntött a vizsgaidőszak. Tényleg nem túl kellemes élmény, de van benne sok jó is. Például nem kelek sosem korán (csak kivételes alkalmakkor) vagy nem kell rohangálni, nincsenek demók, azért csak nyugodtabb időszak, mint a szorgalmi, kivéve a vizsgát és az azt megelőző pár napot, bár a nyári szünetet nem körözi le semmi. Azaz igazi...:)

Előre is elnézést kérek, hogy ha esetleg nem lenne időm/erőm blogot írni a következő napokban ez amiatt van, mert kezdek parázni egy kicsit a biokémiától. Az nagyon jól esik, amikor pörög az agyam (az anat szigorlat előtt volt a csúcs, azelőtt annyira paráztam, hogy el sem lehet mondani, még a bronchitis is elkapott a vizsgaidőszak kezdetére és a szigorlatig ki se gyógyultam teljesen). A vizsgán meg annyira ideges voltam,mint még sosem, de nem kellett volna egyáltalán. Ráadásul a kedvenc tárgyaim voltak, de hát a lét volt ott a tét (számomra szó szerint).
Jellemző volt, hogy akkor életemben először gumikesztyű nélkül nyúltam a hullához, és ez fel sem tűnt nekem akkor, addig meg mindig duplát húztam, hogy még véletlenül se érintkezzek vele, a csipeszemet úgy ahogy volt, mosatlanul meg minden benne felejtettem kb.  1 hétre az egyik táskámban...

Aztán a vizsgák után mindig ünneplek valamilyen módon. Az anatómia után, amikor hazaértem, már szinte rögtön mentem is pénzt herdálni, vettem pár szép bizsut, és otthon pedig megittunk egy üveg Gál Tibor pincészetéből való Pinot Noir-t, még ott vettem tavaly, és direkt erre az alkalomra tartogattam.

Aztán tavaly évvégén az utolsó vizsgám után vettem egy vizipipát. Nem túl egészséges, de annál mutatósabb, és némelykor hasznos használati tárggyá vált. És persze, a szokásos parfüm sem maradt ki. Még ebben az évben nem tudom, mi lesz az ajándék, de mindenképpen meg fogom magam jutalmazni, ha túlleszek a vizsgákon.

Megyek. Vár az aminosav lebontás türelmetlenül. Hamarosan jelentkezem. Akik hasonló cipőben járnak, mint jómagam, azoknak üzenem, hogy kitartás és nagy kalappal!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://editta.blog.hu/api/trackback/id/tr3691268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TLR4 2007.07.09. 16:44:54

Köszi így utólag is, szerencsére már túl vagyok rajtuk sikeresen :)
süti beállítások módosítása